poniedziałek, 11 maja 2015

Wstyd i duma

Połowa Polaków nie poszła na wybory. Jest mi wstyd za nich. Nawet nie wiedzą jaką krzywdę robią sobie i innym. Powinni się wstydzić, zapaść pod ziemię, założyć na wzór amerykańskich tradycji czapeczkę z literą "L". Jest mi również wstyd za wszystkich głosujących na dwóch oczywistych kandydatów. Niech wiedzą, że mają na sumieniu konającego pacjenta właśnie przez nich i ich okrutne czyny. Wierzę, że na końcu spotka ich zły los, bo powinni się zapłacić za swój wybór. Tych wszystkich ludzi można określić mianem niegodnych, fałszywych i zmanipulowanych.

Jednak jestem dumny za każdy głos oddany na jakiegokolwiek kandydata anty systemowego. Ten reżim w końcu upadnie i mam nadzieję, że kat zamieni się w ofiarę, a ofiara w bezwzględnego kata wymierzającego sprawiedliwość. Trybunał stanu czeka na tych wszystkich złodziei, okrutników, komunistów i zwykłych oszustów, którzy srają do własnego gniazda za parę srebrników. Stali się mistrzami manipulacji przy, których sam Goebbels może czuć się zawstydzony.

Jestem również dumny, że niektórzy się przebudzili, szczególnie młodzi zmęczeni krajem, który poprzez skorumpowany rząd ich nie chce. Niektórzy otworzyli oczy, a mam nadzieję, że do jesieni wraz z nimi przebudzą się kolejni ludzi. Niech ci wszyscy niegodni niewolnicy w końcu pękną i powstaną, bo wciąż nie żyjemy w wolnej Polsce. Do wolności daleka droga, ale dzisiaj został zrobiony pierwszy krok. Rośnijmy w siłę, rośnijmy w nadzieję, bo dla każdego czeka karma, która potrafi być okrutna dla okrutnych. Oby.

16 komentarzy:

  1. ja jestem dumna cała prawie moja rodzina poszła - oprócz dziadka - na wybory:) i to bez gadania że nie bo nie chce nam się. wiedzieli że trzeba się ruszyć by coś zmienić... szkoda że reszta społeczeństwa tego nie wie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc samo pójście na wybory jeszcze nic nie oznacza. Równie dobrze mogli głosować na tego pajaca, który kłamie w żywe oczy, aby wygrać II turę;p Ogólnie jestem rozczarowany wynikami. Każdy popada w zachwyt, że beton się chwieje, ale to zbyt mało.

      Usuń
    2. poczekamy na drugą turę ziom. wtedy będzie bitwa i wszyscy polezą - oby!

      Usuń
    3. Teraz już za późno. Ani Duda ani Komoruski nie nadają się na prezydenta, szczególnie ten obecny.

      Usuń
    4. będzie rewolucja ja sądzę po wyborach bez względu na wynik. jednemu będzie mało sławy a drugiemu że np nie wygrał..

      Usuń
  2. Mnie wkurzyło, to, że ludzie zamiast na wybory głosować przyszli do sklepu na zakupy ;/ i wiem, że są osoby, które właśnie przez prace w niedziele na wybory się nie wybrali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że wybory powinny być obowiązkowe i karalne za niestawienie się na wyborach jak i również dzień wyborów powinien być wolny od pracy.

      Usuń
    2. popieram, dokładnie :) mnie te wczorajsze tłumy w sklepie tak wkurzały...

      Usuń
    3. Ja byłem w sklepie po wyborach ;p

      Usuń
    4. wstyd :P:P i co kupiłeś?

      Usuń
  3. osobiście uważam, że dopiero jak pójdziemy zagłosować mamy potem prawo narzekać na wybór. w końcu skoro nie przyłożyliśmy ręki żeby spróbować go zmienić, to jakim prawem krytykować?
    poszłam, teraz mogę gadać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem za bardziej drastyczniejszymi metodami. Liczą się czyny, jeśli głosami nie można odsunąć złodziei od koryta to siłą;p

      Usuń
  4. Dzień wyborów powinien być wolny od pracy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale z jednym ale. W takim przypadku wybory powinny być obowiązkowe i karane za niewstawienie się.

      Usuń
    2. Zaraz karane? Już przez przesady.. Nie każdy chce głosować, ale później niech nie mówi, że rządzi ten co nie powinien..

      Usuń
  5. jesteś ze mnie dumny. extra! chociaż ktoś.
    nie trzymam się z polityką za bardzo, albo wręcz wcale, ale głos oddałam! ciasteczko.
    ;)

    OdpowiedzUsuń