środa, 14 stycznia 2015

Trylogia Michaela Knighta



Gdzieś w grudniu obiecywałem, że pojawi się edycja specjalna zawierająca wszystkie części przygód detektywa Michaela Knighta. I w końcu nadszedł ten czas, aby trylogia ujrzała światło dzienne. Jednak nie obeszło się bez paru niespodzianek! Po pierwsze, bodajże największa z nich, cały e-book będzie można pobrać za darmo (!) bez żadnego ograniczenia czasowego. Doszedłem do wniosku, że więcej na książce nie mogę zarobić, a bardziej sobie cenię od okazjonalnych wpłat, aby moje słowa trafiły do większej ilości osób.

Dodatkowo w tym wydaniu zamieściłem swój wywiad, swoje rozmyślania na temat pisania jak i realizacji marzeń. Mam nadzieję, że kogoś z was przekona to do zakasania rękawów i samemu spróbowania szczęścia w staraniach się o szczyt.

Również mogę poinformować, że następna książka będzie czymś zupełnie innym niż zagmatwana historia MK. Celuję w sagę w mrocznym fantasy na podstawie własnego uniwesum. Zatem projekt jest o wiele bardziej ambitny, trudniejszy i przy tym bardziej satysfakcjonujący na sam koniec. Dlatego trzymajcie kciuki, udostępniajcie e-booka swoim znajomym, którzy lubią czytać i dajcie mi znać czy wam się podoba. Dziękuję raz jeszcze osobom, które wsparły mnie w jakiejkolwiek formie przy realizacji książki. Dzięki!

---> LINK DO POBRANIA <---

Strony, które warto udostępnić, polubić w ramach czystej życzliwości (z góry dziękuję): 

13 komentarzy:

  1. ooo jak za darmo to biorę xd :D podliczyłam właśnie że na prawo jazdy wydałam ponad 4 tys lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja na książkach też wyszedłem z dużym debetem.

      Usuń
    2. a ile sztuk sprzedałeś w sumie?

      Usuń
    3. Może w okolicach setki się uzbiera ze wszystkich części jeśli chodzi o papierową wersję przy założeniach min 1 tysiąc.

      Usuń
    4. 100 książek jak na debiut to zacnie :) zrób może jakieś kampanie reklamowe o to i sprzedaż wzrośnie

      Usuń
    5. To ja ilość książek traktuję jako swoją porażkę, a nie sukces ;]

      Usuń
    6. nie od razu wielcy pisarze byli sławni ziom :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem co ma wspólnego z tym, e coś udostępniam za darmo. To raczej nie było marzeniem. Wolałbym zarabiać duże pieniądze na tym ;]

      Usuń
    2. Nie miałam na myśli pieniędzy i udostępniania za darmo, a spełnienia sie? Chciałeś wydać książkę i Ci się to udało. To jest chyba najważniejsze? :)

      Usuń
    3. To właśnie nie. Najważniejsze to przeżyć dzięki swojej pasji. Więc trzeba zarabiać. Wydanie książki to jest tylko jeden z kroków do celu. Jakbym zarabiał na tym co robię to wtedy byłoby spełnienie marzeń.

      Usuń
    4. Nie dogodzisz! Pasja ma sprawiać radość! A zarabiać można na czym innym ;)

      Usuń
  3. Już czytałam info na Facebooku i pobrałam a nawet udostępniłam, żeby inni też sobie pobrali :P

    OdpowiedzUsuń