czwartek, 20 marca 2014

Free to play







Free to play to film dokumentalny o pierwszym wielkim turnieju Doty 2 - The International, ale to tylko z pozoru. Produkcja Valve obejmuje zagadnienia z całego świata e-sportu i prawdę mówiąc TI jest tylko tłem. Można poznać losy kilku graczy Dendi czy Fear, którzy już teraz stworzyli kawał niezłej historii samych siebie w początkach tej dyscypliny sportowej. Szczególnie podobały mi się przemyślenia i poświęcania względem gry ("to więcej niż gra"). Ogólnie fajne ujęcia, fajna dyskusja na temat gier komputerowych no i ta jedna drzazga czyli amerykański happy end (ble ;p). Ogólnie polecam ten film nie tylko miłośnikom Doty 2, bo to tylko tło do całego zagadnienia i ten kierunek sportu szczególnie mi się podoba. Nie mogę się doczekać jak to będzie wyglądało za chociażby 10 lat. Film można pobrać ze steama całkiem za darmo.

3 komentarze:

  1. Jeszcze żebym ja wiedziała coś o tej Twojej docie :) Ale powiem Ci, że mnie zadziwiasz. Ten przestronny szablon i ostatnia recenzja, no po prostu WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie jestem w temacie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa... Nawet lubię filmy dokumentalne, ale dotyczące innych tematów;p tyle mogę powiedzieć.. :P

    OdpowiedzUsuń