środa, 25 września 2013

Przemowa



13 komentarzy:

  1. Mocne słowa... jako, że jestem człowiekiem pokojowo nastawionym do świata, NIGDY nie pojmę islamskich "zasad".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Islamu nikt nie zrozumie i nikt nie powinien.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Islam jest dość specyficznym wyznaniem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to nazwał w trochę mocniejszych słowach.

      Usuń
    2. chciałam być delikatna :P

      Usuń
  3. a ja obsługiwałam wczoraj w szkole językowej parę małżonków tego wyznania . kobieta siedziała jak truchełko, nie patrzyła mi w oczy tylko pod nogi, mąż za nią gadał. chciał ją wysłac na kurs ang.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, bo taki jest islam. Rola kobiety jest marginalna.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ale mi się nie wyświetlają :P

      Usuń
    2. Bo trzeba je zaznaczyć w opcjach filmu;p

      Usuń