piątek, 13 września 2013

Michael Knight - przypomnienie



W związku z tym, że oficjalnie ukończyłem pierwszy rozdział ostatniej części (równe 1/3 książki) chciałem przypomnieć, że w sprzedaży nadal znajdują się papierowe wersje poprzedniczek (Michael Knight i Koszmar Michaela Knighta). Obie kosztują po 20zł (w komplecie 35zł), jest możliwość zakupu e-booka w wysokości 10zł. Zapraszam serdecznie i dajcie znać znajomym, którzy lubią czytać książki, kochają mroczne, ciężkie klimaty, bo z czystym sumieniem uważam, że warto dać szansę MK, aby zawitał na półce każdego miłośnika thrillerów. Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Okładka jest świetna :) Czytałam ostatnio ksiązkę z anielskimi skrzydłami na okładce ("Pokuta" Annie Rice) i podobała mi się, a to dobry znak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że okładka jest wspaniała i to wszystko zasługa mojej znajomej ;)

      Usuń
  2. 1/3 to sporo, nie marnujesz czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wolno idzie jakby nie patrzeć od czerwca, no ale do przodu idę.

      Usuń
    2. ważne, że do przodu... u mnie zastój ze wszystkim... jakoś ostatnio podupadłam na zdrowiu :(

      Usuń
  3. Gratuluję płodności. Ja ostatnio ani jednego zdania nie potrafię napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam. Po serii spotkań autorskich trochę wzrosła :) A jak tam u Ciebie?

      Usuń
    2. Obecnie na totalnym minusie. Brak reklamy.

      Usuń
    3. Znam ten ból. Sama wszystko sobie załatwiam. Polecam to samo.

      Usuń
  4. ja przez pracę przy kompie nie mogę czytać niczego nawet twego dzieła;p wybacz ;p

    OdpowiedzUsuń