czwartek, 1 sierpnia 2013

The International 3!


Dzisiaj trochę inaczej. Bez zbędnych metafor. Magik cieszy się tak samo jakby były mistrzostwa świata w piłce nożnej, które notabene już za rok w Brazylii. Tu mistrzostwa świata w Docie 2, nowej pasji, która mnie pochłonęła i zaciekawiła na tyle, że zacząłem się interesować i śledzić wyniki drużyn profesjonalnych. A czym jest Dota 2? Wymagająca, dająca wiele frajdy gra komputerowa z gatunku moba z bardzo rozwiniętym e-sportem. Nie mogę się doczekać w niedalekiej (mam nadzieję) przyszłości, aby ujrzeć takie wydarzenie prosto z ekranu telewizora!

btw. pewnie większość z was nawet nie wie co to Dota 2, więc można komentować również i poprzednią treść pod tym postem (I nie było już nikogo: Avaqe)

9 komentarzy:

  1. no ja nie wiem co to dota;p ale wujek google mi zaraz podpowie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wiem co to Dota 2, oprócz tego że gra komputerowa :D Ważne, że Cię to interesuje i możliwość obejrzenia tego w telewizji będzie wielką frajdą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co to :P ale pochwalę się, że dwa razy grałam na konsoli :P hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego pisałem, że można komentować poprzednią notkę;p

      Usuń
  4. "Nowa pasja" hahahahahaha, Magik nadajesz o tym od.. Marca? Kwietnia? XD

    OdpowiedzUsuń