czwartek, 11 lipca 2013

Przerwa na reklamę

Od czasu do czasu trzeba o sobie przypomnieć. Zatem bez zbędnych paragrafów chciałem napisać, że Michael Knight wciąż żyje, ma się dobrze (w sensie istnienia książek) i czeka na nowych właścicieli, którzy będą chcieli zatopić kły wyobraźni w jego świecie. Do nabycia są dwie części opowiadające o przygodach pechowego detektywa (Michael Knight i Koszmar Michaela Knighta), obie możliwe do zakupienia w wersji tradycyjnej (po 20zł sztuka bądź w pakiecie 35zł, doliczyć też należy koszty przesyłki) jak i nabycie w wersji elektronicznej po 10zł sztuka (pakiet 15zł).

Tutaj warto nadmienić, że wprowadziłem pewną zmianę. Nadal można kupić e-booki na portalu wydaje.pl, ale również bezpośrednio u mnie i do tej opcji zachęcam. Chciałbym jeszcze poprosić dobre dusze, które lubię książki  na poziomie o polecenie mojej twórczości znajomym, niech plotki staną się siłą pozytywną! Z góry dziękuję!

9 komentarzy:

  1. a ja wreszcie mam czas na czytanie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie przypomnienie o sobie też musi być :) Nie przepadam za przerwami na reklamę, ale w tym wypadku nawet była wskazana.

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo reklama to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń