sobota, 15 czerwca 2013

I nie było już nikogo

Opowiem wam historię o czternastu śmiałkach, którzy przekroczyli granice swych światów, aby zdobyć to czego najbardziej pragną. Nie będzie to jednak opowieść o szlachetnych, dobrych bohaterach pragnący wyzwolić ludzi spod jarzma zła. Każdy z nich troskliwie skrywa swoje tajemnice, grzeczne i lubieżne myśli pokryte płótnem mroku.

Czternastu (nie)sprawiedliwych otrzymało zaproszenia na jedyne w swoim rodzaju przedstawienie. Skuszeni spełnieniem marzeń zaakceptowali kłamliwe słowa i wyruszyli do pustki, gdzie przez siedem dni odkryją przed wami swoje prawdziwe oblicza. Potężni wojownicy, wszechwiedzący magowie, skryci cieniem łotrzyki przejdą ostateczny test swych umiejętności. Tym bardziej, że zwycięzca może być tylko jeden.

Co skusiło dzielnych pogromców smoków, wyrafinowanych morderców, rycerzy w lśniących zbrojach do stawienia się w świecie poza światem? Każdy z nich otrzymał inne słowa, inne obietnice, które spełnią się jeśli udowodni, że jest godzien. Nikt z nich nie przypuszczał, że wyspę na horyzoncie pustki opuści tylko jeden z nich. Zacznijmy jednak od początku...

***
Taki mały projekt. Opowiadanko gildyjne wzorowane na Christie. Długi projekt. To tylko zapowiedź ;)

30 komentarzy:

  1. więc zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa, cóż z tego projektu wyniknie ciekawego ;)

      Usuń
    2. W sumie pierwszy odcinek miał się ukazać dzisiaj, ale jest tak gorąco, że mój umysł nie funkcjonuje.

      Usuń
  2. A ja czekam na część z pytaniami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ktoś ich pomordował i była wielka sieczka z krwiobiciem?:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie, ale to tylko tło. Uznałem jednak, że mogę opublikować i tutaj;p

      Usuń
  4. ok, czyli jak skończy się sesja to będę miała co czytać;D pozdrawiam czerwcowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękując mi dziękujesz mi xD

      Usuń
    2. nie czepiaj się;P co tam z Twoim optymizmem?:D

      Usuń
    3. Jest poniżej dna prawdę mówiąc i wszystko idzie ciągle w dół ;]

      Usuń
    4. Za długo by opowiadać. powiedzmy, że w środku jest tylko pustka.

      Usuń
  5. zakończenie będzie z happy endem? :D :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jest postęp!
    nie ma przeczącej odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony tytuł zdradza poniekąd zakończenie ;]

      Usuń
    2. :( Ty to potrafisz zrzucić człowieka na ziemię :P

      Usuń
    3. Ckliwe happy endy odbierają realności całemu opowiadaniu. Dlatego ja unikam takich zakończeń.

      Usuń
  7. "Każdy z nich troskliwie skrywa swoje tajemnice, grzeczne i lubieżne myśli pokryte płótnem mroku." - bardzo uwodzicielskie zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się uwodzić czytelników słowem ;)

      Usuń
  8. http://bezuzyteczna.pl/static/content/832e5cf530a360580871469ad.jpg

    przeczytałam i od razu pomyślałam o tobie :)

    OdpowiedzUsuń