sobota, 18 maja 2013

Ciemność nadchodzi!



Każde życie rzuca cienie w najjaśniejszym momencie triumfu. Są artystami. Malują na drodze życia ułożonej z różanych kolców delikatne płatki naszą krwią. Są pomnikami naszych grzechów. Wracając za każdym razem, gdy zwątpimy. Czas wtedy się zatrzymuje, pot tworzy tajemnicze symbole na czołach, skóra drętwieje w okolicach ust. Dreszcz jak rozpędzona lokomotywa sunie wzdłuż karku. To wszystko w momencie szepczącego sumienia. Nawet anioły zamieniają się w demony pod naporem tych bladych słów.

Iskry w oczach zamierają, czas obłąkanie cofa się do tych chwil pożogi. Atakuje miliardami obrazów niszcząc nas od środka. Oddech staje się nierówny, płytki i strachliwy niczym mały królik w samym sercu burzy szukający schronienia.

Wszystko to spowodowane kilkoma słowami o potędze równej apokalipsy. Zwiastują sąd ostateczny nad duszami ociężałymi przez grzechy. Chodząc między śmiertelnikami przygrywają posępną serenadę potępionych poprzez łańcuchy krępujące ich ciała. Ty znasz to uczucie, ten smród siarki gryzący płuca. Lamet grzeszników niszczący rzeczywistość i nic pośród krzyży nie będzie takie same. Znasz te słowa jak klątwę stuletnią. Wypowiedzmy je zatem razem w symfonii naszego upadku.

- Obudź się, Michael. Ciemność nadchodzi!

*********
7 dni, tydzień. Tylko i aż tyle pozostało do premiery drugiej części przygód Michaela. Opowieść bardziej psychodeliczna opowiadająca o szaleństwie, obłędzie i wszech panującym szepcie, bo przeklęte słowa potrafią niszczyć skuteczniej niż wystrzelony pocisk.

98 komentarzy:

  1. To co przeczytałam pod gwiazdkami skojarzyło mi się z opisami z tylnych okładek popularnych książek ;D

    Budujesz napięcie, aż chce się napisać "Artysta malarz", ale cholera, Ty musisz pisać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję ;), chociaz jeśli chodzi o tył książek to raczej wstawiłbym tam tekst z poprzedniego postu.

      Chciałem kiedyś i nadal chcę rysować. Wtedy bym ilustrował książkę, ale niestety do tego talentu nie mam :D

      Usuń
    2. Naprawdę, zobaczyłam polecenie z tyłu książki ;D

      Widzisz, kolejny wspólny fakt, ja również chciałabym rysować, ale talentu mi brak ;D Jedyne co potrafię narysować to oczy :D

      Usuń
    3. Dla mnie trochę ciut zbyt krótkie. W sumie tylko tego do książki drukowanej mi brakuje ;)

      To ja nie potrafie nic, a mam bardzo bujną wyobraźnię. Jedynie słowa próbują ją dogonić;p

      Usuń
    4. Musisz coś na niej z tyłu napisać ^^

      A widzisz, to u mnie gorzej z wyobraźnią ;)

      Usuń
    5. Wiem, że muszę. Mam jeszcze czas, tydzień. Może dłużej, zależy kiedy dam do druku. Wiem już, że nei zdążę do premiery, wiec zostaje mi elektroniczna ;)

      Usuń
    6. To czekam ;D Można rzec, że jak na szpilkach :P

      Usuń
    7. Dobrze, że nie w goracej wodzie, bo byś się poparzyła ;)

      Usuń
    8. Nie lubię gorącej wody ;) Lubię ciepłą :D

      Usuń
    9. To ja uwielbiam. Połozyć się i leżeć z godzinkę^^

      Usuń
    10. Gorąca woda jest dobra, jak człowiek chce odpocząć, a jak muszę się ogarnąć to czasami nawet zimna, tudzież latem jest zajebista ;D

      Usuń
    11. To ja zawsze kąpiel biorę tylko i wyłącznie jak mam dłuższą chwilę. Tak aby wskoczyć i wyskoczyć to nie dla mnie, a prysznica i tak nie mam i tak nie lubię. No chyba, że z kimś, ale to zmienia postać rzeczy ;p

      Usuń
    12. A czasami trzeba żyć w biegu :)

      nie no, to ogromnie zmienia postać rzeczy ;D

      Usuń
    13. Ja tak nie potrafię. Ja wolę powoli, spokojnie i bezstresowo ;)

      Dokładnie! :D

      Usuń
    14. Ja też wolę powoli, spokojnie i tak dalej, ale jak masz o siódmej rano wyjść z domu to raczej nie chce się wstawać o piątej żeby godzinę leżeć w wodzie ;P

      Widzisz jaki jednolity tok myślenia? ;D

      Usuń
    15. Ja tam biorę kąpiel tylko wieczorami bądź w nocy. Rano u mnie odpada. Przemyję twarz i wystarczy ;p

      Ja się nie przyznaje xD

      Usuń
    16. Do czego się nie przyznajesz? xD

      Usuń
    17. To specyficznego toku myślenia :D

      Usuń
    18. Nie rozumiem dlaczego?! :D

      Usuń
    19. Trzeba dbać o reputację xDDD

      Usuń
    20. Aż tak nisko jestem w blogowisku?:D

      Usuń
    21. Nie odwracajmy sytuacji!;p

      Usuń
    22. I tak jest wystarczająco popieprzona? xD

      Usuń
    23. Zdecydowanie za mało soli i innych przypraw ;p

      Usuń
    24. W małych ilościach jest niezbędna ;]

      Usuń
    25. I weź tu coś powiedz facetowi, który umie gotować i wie, co z czym się je xD

      Usuń
    26. Nie ma tak łatwo ze mną :D

      Usuń
    27. Dobrze, że mi mówisz :D

      Usuń
    28. Jakbym cię czymś zaskoczył :D

      Usuń
    29. W tej chwili chyba mnie nie masz czym zaskoczyć ;P

      Usuń
    30. Jeszcze byś się zdziwiła ;p

      Usuń
    31. Jak to co? Te fakty, które mnie zszokują i zaskoczą^^

      Usuń
    32. Nie odkrywa się wszystkich kart od razu ;p

      Usuń
    33. Gotować umiesz, pisać umiesz, chociaż kart byś sobie darował xD

      Usuń
    34. W karty umiem i lubię grać;p
      Tysiac, makao, kierki, remiks czy remi-brydż (zależy jak kto mówi) czy np mniej popularne 66. A zawsze chciałem się jeszcze nauczyć w brydża, ale i tak nie mam z kim grać xD

      Usuń
    35. Naucz mnie to będziesz miał z kim grać :D

      Usuń
    36. Z tego co się orientuje do brydża potrzeba 4 osób.

      Usuń
    37. To naucz mnie grać w cokolwiek, umiem grać tylko w kenta :D

      Usuń
    38. To ja w kenta nie umiem :D

      Usuń
    39. Wymienimy się informacjami! :D

      Usuń
    40. We dwójkę mozna w makao zagrac ;p

      Usuń
    41. Żeby zagrać, trzeba umieć xD

      Usuń
    42. Żeby się nauczyć trzeba zagrać ;p

      Usuń
    43. Żeby zagrać trzeba się spotkać. xD

      Usuń
    44. Albo kurnik, jesli jeszcze istnieje xD

      Usuń
    45. Istnieje, ale to nie to samo xD

      Zresztą z moim inwalidzkim internetem.... :D

      Usuń
    46. Przecież już masz. Jakos po necie się poruszasz ;p

      Usuń
    47. Teraz chodzę o kulach. XD

      Usuń
    48. To dobrze sobie radzisz ;p

      Usuń
    49. Gratulacje wytrwałości ;)

      Usuń
    50. To już prawie trzy lata xD

      Usuń
    51. Aż tak długo się męczysz?:D

      Usuń
    52. I jeszcze się pomęczę xD

      Usuń
    53. Prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie tego xD

      Usuń
  2. Twój wielki dzień się zbliżą a ja nie mogę przebrnąć przez pierwszą część .. wstyd mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pewnie nie twój styl książki ;)

      Usuń
    2. Nie każdemu musi pasowac mroczny świat;p

      Usuń
    3. no właśnie ja nie należę do jego wielbicieli...

      Usuń
    4. To raczej żadna książka ci się nie spodoba ze względu, że wszystkie będą miały powazny, mroczny klimat ;)

      Usuń
    5. zdecydowałam, że przeczytam :P i chyba nastawienie mi sie zmieniło :P

      Usuń
  3. kolejny sukces.. :)
    nie jesteś teraz szczęśliwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szczęścia zbyt dużo mi brakuje i przede wszystkim tego najważniejszego.

      Usuń
    2. ale Ty miałeś kiedyś dziewczynę i co, byłeś wtedy szczęśliwy?

      Usuń
    3. Byłem zadowolony. Nie miałem problemów. Nie byłem szczęśliwy, bo jeszcze miłości nie poznałem.

      Usuń
    4. Zawsze to coś... ;P ;)

      Usuń
    5. Ja nie cieszę się z małych rzeczy. Tylko zakłamują rzeczywistość.

      Usuń
  4. No dzień dobry! Pozwolę się rozsiąść tu wygodnie po moim kolejnym lenistwie. Gratuluję kolejnego sukcesu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! Dzień dobry wieczór! Jak ja dawno ciebie nie widziałem ;p

      Usuń
  5. no na razie cię ni ekupię bo roboty ni ma;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie mogę pożyczyć, najwyżej na mieście zaciagnę w ciemny zaułek i wezmę portfel xD

      Usuń
    2. haha to tam znajdziesz najwyżej 10 gr;p jak kiedyś co mi portfel ukradziono;p

      Usuń
    3. A ja miałem taki misterny plan, aby się obłowić :(

      Usuń
    4. chyba masz niezłe zyski ze sprzedaży;p

      Usuń
    5. Ech, raczej nie. Nie jestem nawet wstanie dobić do setki sprzedanych książek ;]

      Usuń
    6. a ile masz na tapecie?:D

      Usuń
    7. Około 50 sztuk. Niezbyt dużo, ale ja nie umiem się reklamować ;p

      Usuń
    8. łał! 50 sztuk to i tak super!!

      Usuń
    9. Dla mnie to i tak stanowczo za mało ;)

      Usuń
  6. Intrygująco i mrocznie, a mrok pociąga i jest w każdym z nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo chętnie, ale po sesji:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ostrzegam, bez pierwszej ciężko będzie sie odnaleźć xD
      Dlatego będę starał się je sprzedawać w pakietach^^

      A jak się czujemy widząc sesję na horyzoncie?:> Czy w sumie już, nie wiem jak to na jakich wydziałach jest ;p

      Usuń
    2. na farmacji ciężko. ale ja jestem nastawiona pozytywnie. muszę,bo inaczej bym nie dotrwała do tego momentu. więc proszę nie czepiać się mojego optymizmu,który podlewam każdego dnia,by nie usechł.

      Usuń
    3. A w którym momencie ja ci podcinam skrzydła?:> Nigdzie nei napisałem, że jesteś w błędzie i masz się uspokoić z tym optymizmem ;p

      Usuń
  8. Gratuluję drugiej książki :) To wspaniałe uczucie, móc dać coś światu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować.
      Tylko czy świat będzie zainteresowany? Jak się człowiek dobrze przyjrzy to świat chce coś głupiego, śmiesznego. Ja daję coś mrocznego, powaznego i zmuszającego do rozmyślań;p

      Usuń