sobota, 30 marca 2013

Hallelujah!

Ze względu na to, że to najważniejsze święto dla wszystkich wierzących w Chrystusa osób chciałbym złożyć kilka nieśmiałych zdań pod postacią życzeń właśnie tym osobom jak i sobie. Zacząłbym od tego, aby w waszych serca stopiły się ostatnie resztki lodu, bo śniegu za oknem jest i tak zbyt dużo. Dorzuciłbym o dziwo szczyptę pesymizmu, byście widzieli świat takim jakim jest oraz dołożyli do tego optymizm z mocą zmian na lepsze.

Do kotła z bulgoczącymi życzeniami do smaku doprawiłbym życzeniem, byście nigdy się nie poddawali na swej drodze krzyżowej. Jakkolwiek źle by było iść do przodu trzeba, chociaż nikt nie zakazuje wam w czasie drogi marudzenia co sprzyja lepszym efektom. Gdy będziecie pili mój dziwny napar miejcie w sercu wiarę, byście byli kompletni, miłość delikatnie masującą waszą duszę i najważniejsze do życie, nadzieję, że zawieszony na czarnej kotarze jasny punkt jest wyjściem z ciemnej jaskini.

I ostatecznie rzekłbym, abyście małą część tych świąt spędzili na przemyśleniach, bo od tego właśnie są. Byście odpoczęli od trudów życia codziennego w ciszy i spokoju. Niech wasze naładowane baterie niosą was ponad taflę szarości i dosięgali błękitnego nieba, bo zwykłe wesołych świąt to zbyt mało, by wyrazić ukrywającą się we współczesności magię tych szczególnych świąt. Hallelujah!

43 komentarze:

  1. Tobie również wiosny w Tobie i dookoła, wytrwałości i cierpliwości, miłości i nadziei na lepsze jutro, spędzenia tych świąt w taki sposób, w jaki chcesz je spędzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam nadzieję, że spędze je twórczo przeplatając to grami xD

      Usuń
    2. Zawsze można jeszcze z ludźmi pogadać ;P

      Poza tym muszę wspomnieć, bowiem wcześniej tego nie zrobiłam - bardzo fajnie ujęte te Twoje życzenia ;P

      Usuń
    3. To też prawda. Chociaż ja niewiele rozmawiam ostatnio, bo większość pouciekała;p

      Przez te komplementy pod tym postem aż się czerwienię;p

      Usuń
    4. Kto Ci uciekł? :D

      A widzisz, ma to na Ciebie jakiś wpływ:D

      Usuń
    5. Rozmówcy;p

      Pytasz czy stwierdzasz, bo nie wiem jak do tego podejść;p

      Usuń
    6. No dobra, na tą opcję niczego sobie nie przygotowałem^^

      Usuń
    7. Czy czujesz się zagięty tą odpowiedzią? :D

      No dobra, załóżmy, że pytam, a nie stwierdzam, co przygotowałeś? :D

      Usuń
    8. Odpowiedź byłaby przeterminowana, więc teraz jej nie mogę podać, abyś się nie otruła;p

      Usuń
    9. Nie denerwuj ludzi po ciężkim dniu i przed snem, poproszę o odpowiedź :P

      Usuń
    10. A czy ja nie wspominałem już, że jestem upierdliwy?:D

      Usuń
    11. Czy ja mam się obrazić? :D

      Usuń
    12. To zdradzę ci kolejną tajemnicą w zamian;p
      Nie działają na mnie kobiece fochy;p

      Usuń
    13. Jesteś już kobietą młoda damo;p

      Usuń
    14. "młoda damo" - możesz się tak do mnie zwracać ;P

      Ale dlaczego? :P

      Usuń
    15. Jesteś pełnoletnia wiec według mojego schematu jesteś młoda, ale i tak kobietą;p

      Usuń
    16. Bo połączyłem młodość z kobietą?;p

      Usuń
    17. Lubię logiczną stronę życia;p

      Usuń
    18. Dobre oko to co jeszcze zauwazyłaś?;p

      Usuń
    19. Tu mogę udawać, że prowadzę konstruktywną rozmowę ;P

      Usuń
  2. słyszałeś już to tysiąc razy, ale powtórzę: zajebiście wychodzą Ci pisane życzenia! :)

    a co do świąt, nie lubię ich. a tych nadchodzących szczególnie nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, raczej rzadko to słyszę bądź czytam, ale ogólnie dzięki ;)

      Przez śnieg pałętający się na ulicach czy zimę w sercu?

      Usuń
    2. To dla mnie oba wielkie święta są samotne, by człowiek mógł czegoś się nauczyć. Nie traktuję tego jako wolne dni, chociaż większość ludzi tak właśnie niestety to czyni.

      Usuń
    3. ja traktuję. nie jestem ani pobożna, ani nie mam atmosfery rodzinnej w domu. do świąt musi być klimat, a tego u mnie nie ma.

      Usuń
    4. Byś się zdziwiła jakbyś zobaczyła mój dom i przygotowania. Nie ma niczego^^ Zero klimatu, śnieg za oknem i nic po za tym, ale nadal uważam, ze to wyjątkowy dzień dla wierzących. No ale do fanatyzmu mi daleko, bo to już wg mnie nie jest wiarą.

      Usuń
    5. nie zdziwiłabym się, bo u mnie tak samo :D

      Usuń
    6. No ale przyznasz, że jednak mamy inne podejście do świąt, a i tak w domu dzieją się podobne rzeczy;p

      Usuń
    7. I do tego piłem, gdy pisałem, że zaskakująco ;p

      Usuń
    8. ahaaaa :D no to nie zczaiłam za pierwszym razem :P

      Usuń
    9. Nie każdy musi pojmowac mój pokrętny tok myślenia;p

      Usuń
  3. Ty to masz talent do układania pięknych życzeń :))
    spokojnych Świąt Wielkanocnych :* p.s. ja niestety nie jestem w tym dobra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy piękne, ja po prostu nie lubię pisać krótko ;p

      Usuń
  4. Jakie piękne życzenia! dziękuje Ci bardzo :) Tobie natomiast życzę znalezienia szczęścia,upragnionej miłości i żebyś dążył do spełniania wszystkich swoich marzeń :)
    Wesołego Alleluja! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym się miał uczepić to bym wolał, aby się spełniały, bo samo dążenie niczego nie zmienia, ale odłóżmy filozoficzne gadki i łapanie za język na inny czas, dzięki serdeczne :)

      Usuń