piątek, 1 lutego 2013

Michael Knight


To co kiedyś wydawało się być jedynie złudną mgłą o kształcie niespełnionego wybryku fantazji, dziś staje się faktem! Michael Knight, tragiczny bohater rozpoczyna swą długą wędrówkę pośród własnego obłędu. Szaleństwo płynące w jego żyłach pchnie go do rzeczy niemożliwych. Czy to wszystko co doświadczy jest tylko wymysłem chorej głowy, a może ujrzał prawdę? O tym będziecie musieli się przekonać sami, bo gdy ciemność woła człowiek ulega. W mroku wszystkie grzechy są inaczej odbierane. Zapraszam!


Serdecznie zapraszam do pobrania darmowego fragmentu, ocenieniu i ewentualnego zakupu całości. Jeśli komuś się spodoba uprasza się życzliwie, aby polecił książkę dalej. Dodatkowo liczę na komentarze w sprawie poziomu książki. Przyjmę na klatę wszystko pod warunkiem, że będą to konstruktywne opinie.Czekam z niecierpliwością.

62 komentarze:

  1. Nie wierzę, że to widzę. Aż zaparło mi dech w piersiach. Moje skryte marzenie, wydać swoją książkę. To musi być niesamowite uczucie - zobaczyć swoje nazwisko na książce...

    Gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w sumie nie wierzę. Może to nie jest takie prestiżowe jak wydanie w normalnym wydawnictwie, ale bardzo mnie to cieszy, że mogę właśnie swoje nazwisko zobaczyć na okładce, a to dopiero początek.

      btw. to też było moim marzeniem, wiec jakieś spełniłem! :)

      Dzięki ;)

      Usuń
    2. Naprawdę jestem pod wrażeniem, jestem z Ciebie dumna! :D
      Już widzę te tłumy lasek dobijających się do Twojego mieszkania, żeby chociaż dotknąć opuszkiem palca czuprynki słynnego autora książki :P Ale ja będę miała pierwszeństwo, prawda?

      I oczywiście autograf poproszę, na klacie :P

      Usuń
    3. Rozwaliłaś mnie tym komentarzem. To w takim razie neich się spieszą, bo wg moich obliczeń to ja w ciagu 15 lat wyłysieje^^

      Usuń
    4. nie przesadzaj, teraz są takie specyfiki, że hoho :P Będziesz Elvis Presley normalnie!

      Usuń
    5. Trzeba z nich jeszcze korzystać. Elvis to pod koniec był gruby to ja wolę być już łysy, ale szczupły! ;p

      Usuń
  2. hm trochę okładka dziwna;p;p za spokojna;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nawet podoba. Ładna metafora upadłych aniołów, które tam występują ;)

      Usuń
    2. aaaaaa no chyba że tak:D ale szczerze myslałam że na okładce będzie jakiś rewolwer z gołą babą:D

      Usuń
    3. Nie pisałem erotyku chociaż jest jedna taka scena^^

      Usuń
    4. hahah ok przekonałes mnie xd dostanę kasę to kupię hahhaa xd

      Usuń
    5. Wiedziałem co na ciebie zadziała :D

      Usuń
    6. specjalnie to napisałes ;p;p

      Usuń
    7. Ale taka scena powaznie tam jest xD

      Usuń
    8. żarcik;p ile osób kupiło Ci do tej pory ? xd

      Usuń
    9. No na razie jestem całkowicie zawiedziony, niewiele osób kupiło jak i w ogóle obejrzało książkę.

      Usuń
    10. rozkręci się:)) kazdy pisarz tak zaczyna. ważne że i tak masz cenę mniejszą niż gdybyś w księgarni sprzedawał..

      Usuń
    11. Mam nadzieję. Bardziej niż ilość sprzedaży martwi mnie brak pobrań darmowej wersji. Mało osób dało książce szanse. To mnie zasmuciło bardziej.

      Usuń
    12. a gdzie jest ta darmówka? weź daj linka:D to pobiorę i wydam opiniję xd:D

      Usuń
    13. Przecież jak wejdziesz na stronie masz "Pobierz fragment", on jest darmowy ;p

      Usuń
    14. juz widzę znalazłam;p pobrałąm, czytam:D

      Usuń
    15. no nie bede z siebie robić debila co to nie umie gratisa ściągnaćxd

      Usuń
    16. Nigdy nie przypuszczałem tego od ciebie, więc widac, nie pomyliłem się :D

      Usuń
    17. oj zasługujesz na kopa z przytupem;p

      Usuń
    18. Nie wiem jak to zinterpretowałaś, ale to był komplement w stylu "równiez ja ciebie nie uważam za debila" ;p

      Usuń
    19. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xd hahahahahahahah xd

      Usuń
    20. To ci się bardzo udało, gratuluje :D
      Swoją drogą, czytałaś?;p

      Usuń
    21. przejrzałam metodą trójkąta;D powiem Ci jedno;p Twe opisy wymiatają;p i mam kompleks xd

      Usuń
    22. Widzę, że i starego Magika czegoś nauczysz, co to za metoda, że znaczy pobieżnie?;p

      Usuń
    23. ja tak zawsze czytam;p szkoda oczu:D robię z tekstu trójkąt i czytam to co w tym trójkącie jest ;p

      Usuń
    24. Cieżko mi to sobie wyobrazić ;p

      Usuń
    25. tak się uczyłam na kursie szybkiego czytania;))

      Usuń
    26. Kiedyś się nad tym zastanawiałem, aby szybko czytać, ale zawsze brakowało mi nie tyle motywacji co zapału. Może kiedyś spróbuję.

      Usuń
  3. jak na złość mam jedynie 7,77 na koncie ;D poczekam do poniedziałku jak mi wyplata wpłynie ;D a okładka mi się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co ty z tymi pieniędzmi robisz?:d
      To powiem koleżance, bo to jej dzieło ;)

      Usuń
    2. wiesz kokosów to ja nie zarabiam więc wiesz.. poza tym dziś dopiero 1 :P:P

      Usuń
    3. Spoko, ja trzymam kciuki, aby sie spodobało. W sumie możesz obadać, bo jest darmowa wersja, aby zobaczyć jaki to ma styl, żeby nie było potem ewentualnego rozczarowania ;p

      Usuń
    4. no już pobrałam ten darmowy fragment ;D wieczorem zasiadam do czytania ;D

      Usuń
    5. No jestem ciekawy opinii ;p

      Usuń
    6. no troche sobie poczekasz ale sie doczekasz ;D

      Usuń
    7. Szkoda, że u mnie cierpliwość zawodzi ;p

      Usuń
    8. u mnie podobno całkiem dobrze z nią, choć ja mam inne zdanie na ten temat ;D

      Usuń
    9. No ja kiedyś należałem do osób bardzo cierpliwych, ale to się zmieniło.

      Usuń
    10. każdy ma swoje granice ;D

      Usuń
  4. Kupuję w marcu! Już wpisane w budżet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam niecierpliwie miesiac na opinię ;)

      Usuń
    2. Si, si, nie mogę się doczekać :D

      Usuń
    3. Chociaż dobrze, że posługujesz się normalnymi datami, a nie jak firmy typu "rok rozliczeniowy 2014 zaczyna się w 2013 w kwietniu" xD

      Usuń
    4. Staram się :D Jeszcze nie zdziwaczałam w tej kwestii - nie mam do czynienia z takimi burakami :D

      Usuń
    5. Staraj się, staraj, to się ceni ;p

      Usuń
    6. Si, się wie :D Zwariowałby człowiek, jakby wszyscy gadali po urzędniczemu. :D

      Usuń
    7. W ogóle nie mam do nikogo szacunku jeśli ktoś pracuje w budżetówce.

      Usuń
  5. jea! gratuluję! z kupieniem nie problem,tylko kiedy ja przeczytam..ale obiecuję,że to zrobię w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry dziekuję i czekam niecierpliwie na opinię :)

      Usuń
  6. Oooo! No to zaskoczyłeś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Piszesz! Zaskakujesz! Nie wiem, czy ja też zaskakuję, ale moja premiera będzie w marcu ;) Tyle, że książkowa. Chyba jednak zdecydowanie bardziej lubię czytać z papieru, który pachnie nową książką, niż z ekranu. Jednakże zakup kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulacje, bo to bardziej prestiżowe wydanie od mojego. ja niestety jak wysyłałem do wydawnictw to dostawałem płatne propozycje, na które mnie nie stać, wuęc postanowiłem sam się postarać.

      Usuń