piątek, 25 stycznia 2013

Zapowiedź

Wyobraź to sobie. Lata siedemdziesiąte. Zima stulecia. Scena rodem z najlepszych kryminałów, prywatny detektyw urzędujący w swoim biurze w gęstej atmosferze. Przesiąknięty cynizmem. Niespodziewanie wchodzi do pomieszczenia klient. Krótsza rozmowa kończy się zaakceptowaniem warunków umowy i nasz bohater ma nową sprawę. W międzyczasie rzuca swoimi niewygodnymi myślami na lewo i prawo. Tu jednak kończy się tradycja a zaczyna prawdziwa opowieść. Padają strzały, tajemnica skrywa miasto i nic nie jest już takie oczywiste. Kto jest ofiarą, a kto katem, desperatem a szaleńcem? Obłęd, paranoja zamazują prawdę. Sądzisz, że jesteś na tyle odważny, by wejść w ten brudny świat i przeżyć? Jeśli tak, to powiem ci jedno; to dopiero początek. Nadchodzi ciemność!

AKTUALIZACJA: 01.02.2013r data premiery :)

120 komentarzy:

  1. No no ;D ładna zapowiedzi aż sobie wyobrazi;lam ten fragment to napisałeś i jestem ciekawa reszty ;D trzymam kciuki bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez powodu zmieniłem wygląd bloga. Zaczynam powoli małą kampanię reklamową^^

      Usuń
    2. no tak też myślałam, że to ma związek z książką ;D

      Usuń
    3. To dobrze kombinowałaś :)

      Usuń
    4. czasami coś mi sie udaje ;D

      Usuń
    5. W sumie jakoś specjalnie się nie ukrywałem, ale dopiero teraz oficjalnie mogę zapowiedzieć i się pobawić.

      Usuń
    6. to ja chcę to Twoje "dziecko" mieć ;D

      Usuń
    7. Wszystko w swoim czasie. Gdyby nie jeden szczegół już bym wydawał, ale czekam, czeka. Tak blisko :)

      Usuń
    8. Okładka. Istotny element układanki. Najwyżej będzie kombinowanie :)

      Usuń
    9. to myśl, kombinuj ;D

      Usuń
    10. Na razie kumpel zgodził się spróbowac, zobacze co z tego wyjdzie.

      Usuń
    11. mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający ;D trzymam kciuki ;D

      Usuń
    12. Przyda się każde dobre słowo ;]

      Usuń
    13. na moje dobre słowo możesz liczyć ;D

      Usuń
    14. Ciekawe czy po przeczytaniu nadal bedziesz tak uważała xD

      Usuń
    15. No bo w ciemno zakładasz, ze to dobra ksiązka, a nie musi ;p Zatem możesz zmienić zdanie, a również... nie musisz ;p

      Usuń
    16. oj tam, jak na razie to co pisałeś mi się podobało, więc nie sądzę by w przypadku książki było inaczej ;D

      Usuń
    17. Zobaczymy, chociaż ja uważam, ze jest niezła. Może nie wybitna, ale powyżej zera ;) Druga część już się pisze i mam nadzieję, że bedzie lepsza niż poprzedniczka :D

      Usuń
    18. ooo szalejesz widzę ;D owocnego tworzenia ;D

      Usuń
    19. Kobieto, ja mam wypisane pomysły wraz z częściową fabułą na jakieś 25-30 książek ;p

      Usuń
    20. coś mi kiedyś o tym wspominałeś chyba :P:P

      Usuń
    21. Kiedyś to były same pomysły, teraz to nawet szkice fabularne są :D

      Usuń
    22. no to materiał do pracy już masz ;D

      Usuń
    23. W sumie na kilkanaście lat;p

      Usuń
    24. nudzić się nie będziesz ;D

      Usuń
    25. masz talent, pomysły, czego chcieć więcej?;D

      Usuń
    26. Godne życia, miłości na całe życie, być szczęśliwym, mam dalej wymieniać? xDDDD

      Usuń
    27. nie musisz ;D ja się odnosiłam jednie do sfery pisarskiej a nie ogólnie :P:P

      Usuń
    28. Wiem, ale ja lubię mieć to ostatnie zdanie^^

      Usuń
    29. tak, tak ;D ja też lubię i co?:P

      Usuń
    30. jakiś pomysł na rozwiązanie go masz?;D

      Usuń
    31. Uznajmy,ze Magik ma zawsze rację i po sprawie ;D

      Usuń
    32. Nie, nie nie ;D nie ma tak dobrze :P

      Usuń
    33. Ale ja nie pytałem się o zgodę xD

      Usuń
    34. Czemu, przecież Magik ma zawsze rację, jesli nie ma to punkt drugi mówi o tym, by zobaczyć punkt pierwszy^^

      Usuń
    35. hahaha ;D musisz postawić na swoim nie?:P

      Usuń
    36. W ostatnich dniach i owszem;p

      Usuń
    37. rozumiem ;D ach Ci mężczyźni ;D

      Usuń
    38. W ogóle czemu nie udostępniłaś profilu?:>

      Usuń
    39. kolejna osoba mnie o to pyta ;D a to takie ważne?;D
      ej premiera pojutrze tak?;D to ja czekam na moment jak będę mogła ją kupić :P

      Usuń
    40. Raczej dlatego, że nie mozna szybko do ciebie wejsć na bloga;p Bo tak to sie klikało na twój nick i praktycznie się przenosiło na bloga;p Dlatego zapewne nie tylko ja się pytałem ;p
      Ano, wszystko już mam :)

      Usuń
    41. aaa to o to chodzi ;D ja nawet nie byłam świadoma tego, że to mam zablokowane tak ;D wybacz ;D

      okładka też już jest?

      Usuń
    42. No widzisz, taki myk skrótowy :D

      No właśnie, dlatego, że jest okładka jest i data :)

      Usuń
    43. a jaka okładka będzie?:P:P

      Usuń
    44. Oj poczekaj te 24h to jutro się dowiesz ;p

      Usuń
    45. no dobra jakoś wytrzymam ;D

      Usuń
    46. Dziękuję za wyrozumiałość ;p

      Usuń
    47. ależ nie ma za co ;D

      Usuń
    48. Nie mam co robić to czytam czy aby wszystko jest w porzadeczku^^

      Usuń
    49. i pew nie sie bardzo cieszeysz z jutrzejszej premiery? ;D

      Usuń
    50. Bardziej się denerwuje, ale tak sobie wybrałem i nei ma odwrotu :)

      Usuń
  2. Gdzie będzie można nabyć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w sumie taka samowolka, ale pojawi sie nw serwisie wydaje.pl Więcej informacji napiszę jak już ją udostępnię, brakuje mi jedynie okładki, ale sądzę, że w ciągu właśnie wspomnianego tygodnia, może dwa uda coś się skombinować, bo to w końcu komercjalne użycie, więc nie mogę użyc np. tego zdjęcia co mam na blogu, a szkoda, bo idealnie pasuje^^

      Usuń
    2. Walnij samojebkę nikonem i na okładkę :D Ale taką z klasą, you know. :D :D

      Usuń
    3. Najpierw trzeba mieć sprzęt jaki proponujesz, po drugie jakiś talent. ja się do tego nie nadaje ;p

      Usuń
    4. TALENT? ahhaha :D nie :P
      a sprzęt można skołować, teraz co piąta osoba ma lustrzankę :P

      Usuń
    5. Ja chcę, aby to dobrze wyglądało. Na pewno nie może być moja mordka na okładce, bo nikt by takiej książki nie kupił. Nie będe czytelników straszył ;p

      Usuń
    6. No to nie wiem. W każdym razie, powodzenia :)

      Usuń
    7. Nie mam zaufania do swojej facjaty, która odstrasza niewiasty, dzieci chowają się za szczelną kołdra w swoich łóżkach, a faceci biegają z krzyżem^^ xD

      Usuń
    8. Z takim podejściem do Empika nie zajedziesz!

      Usuń
    9. Ja nie muszę, wystarczy, że moje książki to zrobią :D Nie jestem nawet zbytnio zainteresowany, aby ludzie kojarzyli mnie z twarzy. Tylko i wyłącznie z przyszłych tytułów.

      Usuń
    10. I ja jako ten co łamie zasady serdecznie podziękuje :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Staram się zapowiedzieć jak najlepiej umiałem :)

      Usuń
    2. mnie by wciągła do czytania :)

      Usuń
    3. A to dobrze, dobra zapowiedź zwiększa szansę przetrwania :)

      Usuń
    4. nie inaczej :) sukcesu życzę

      Usuń
    5. I wytrwałości przy kolejnych tytułach xD
      Ale już bez żartów, dzięki ;)

      Usuń
    6. a to przecież akurat całkiem całkiem możliwe :) z Twoimi możliwościami... nie ma co żartować :)

      Usuń
    7. Z tymi umiejętnościami to jeszcze nie wiadomo, zobaczymy po premierze ;p

      Usuń
    8. ja już się cieszę,że Cię znam :) jak będziesz sławny to już wogóle.Szał ciał :D

      Usuń
    9. Suma summarum to znasz jakby pisarza a czy znanego czy nie to bedzie inna kwestia :D

      Usuń
    10. skromność przez Ciebie przemawia :D

      Usuń
    11. W końcu się przekonam czy umiem pisac :D

      Usuń
    12. To zmodyfikuje pytanie, czy umiem dostatecznie, aby zarobić ;)

      Usuń
    13. myślę,że wszystko jest przed Tobą :) jak nie spróbujesz to się nie przekonasz :)

      Usuń
    14. wiem i bardzo dobrze! bo warto! talent by się zmarnował

      Usuń
    15. Talent czy nei talent, na pewno pasja :)

      Usuń
    16. a pasja jest w życiu ważna :)

      Usuń
    17. Oczywiscie. Bez pasji życie człowieka jest puste i bezbarwne.

      Usuń
    18. teraz się zaczęłam zastanawiać jaką ja mam pasję tak wogóle..hmmm

      Usuń
  4. aaaaa ale numer:DD: gratuluje:D muszę przeczytać:D ale nie miałeś problemu z wydaniem, czy jak to było?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczona?:D
      To jest tak zwany "self-publishing" bez jakiegoś wydawcy i obecnie w formie tylko elektronicznej. Jak to się rozkręci to może i w tradycyjnej formie ukażą się przyszłe ksiażki, ale raczej oto nie walczę, bo jestem zwolennikiem e-booków.

      Usuń
    2. zaskoczona:)) ale cieszę się że ci sie udało:) napalony byłeś na to jak mało który pisarz ;p

      Usuń
    3. A to dopiero mam nadzieję poczatek, bo druga część właśnie się tworzy^^ Więc marzenia mogą się spełnić.

      Usuń
    4. ale recenzenta masz> znaczy się opinię>:?:D

      Usuń
    5. Dałem trzem osobom do przeczytania i o dziwo byli pozytywnie zaskoczeni, ale coś bardziej profesjonalnego nie mam. A na tym serwisie działa to tak, że kazdy kto kupi i jest równoczesnie zarejestrowany może napisać własną opinię i dac ocenę książce.

      Usuń
    6. a drogie będzie to cudo?:p

      Usuń
    7. Jeszcze nie wiem ile dokładnie, ale coś w granicach 10 zł.

      Usuń
    8. hm w sumie da się przeżyć;p ale za darmochę mógłbys dać:D

      Usuń
    9. Pani, kryzys mamy xD daj zarobic autorowi;p

      Usuń
    10. phi;p to zaczekam aż ktoś na torenty wrzuci xd hahaha xd

      Usuń
    11. Bardzo bym się cieszył jakby moja ksiązka ukazała się na torrentach, bo oznaczałoby to nic innego, że jest dobra i warta przeczytania :D

      Usuń
    12. myślę że się ukaże:D jak coś będzie miało popyt to na torrenty trafi:))

      Usuń
    13. W ogóle to ostatni klocek układanki właśnie dzisiaj zawitał, więc pewnie w weekend się ukaże :D

      Usuń
    14. a chodzi ci o okładkę:D ciekawam jak wygląda:)

      Usuń
    15. Jutro już się dowiesz ;p

      Usuń
    16. kurcze ale numer:D magik pisarzem:D

      Usuń
    17. Trzeba spełniać marzenia :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki. No, no... Zaintrygowałeś mnie tym krótkim opisem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taki był zamair, zaintrygować, nic wiecej, zero fabularnych spoilerów ;)

      Usuń
    2. A gdzie będzie można ją kupić, przeczytać, hm?

      Usuń
    3. Wszystko w swoim czasie. Kupić ją będzie można na serwisie wydaje.pl jak już ją opublikuje. Jeszcze trochę.

      Usuń
    4. To twoja pierwsza książka?

      Usuń
    5. Tak, ale licze, że nie ostatnia. W sumie kontynuację już piszę :)

      Usuń
  6. Łoooł! Jestem zaskoczona :) Ty masz depresję? Człowieku, Ty jesteś człowiekiem sukcesu! :) Cholera, zazdroooszczę.

    OdpowiedzUsuń