wtorek, 3 lipca 2012

Prosty przekaz

Dzisiaj tak trochę inaczej. Mniej słów, mniej metafor. Przez kilka dni obmyślałem jak napisać treść, która nie będzie przesiąknięta nienawiścią, która zżera mnie od środka. Aż w końcu przypadkiem trafiłem na ten gif ukryty w zakurzonych zakamarkach mojego dysku twardego. Jest (smutną) odpowiedzią. Perfekcyjnie wyraża to co chciałbym wykrzyczeć, lecz brakuje mi samokontroli, by wraz z pierwotnym, barbarzyńskim rykiem nie zalać świat bezsensownymi wulgaryzmami.

Z innych wiadomości mogę powiedzieć, że książka jest praktycznie gotowa. Brakuje przysłowiowej kropki nad i oraz dopracowania planu "co dalej?". To tyle z krainy cieni.

49 komentarzy:

  1. i co tu z Tobą zrobić abyś się uśmiechnął..namaluję Ci kotka i to na pewno poprawi Twój humor! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trafiłaś, bo ja nienawidzę kotów!^^

      Usuń
    2. ja też;D to biedronkę!

      Usuń
    3. Cóż za miła niespodzianka :D
      To po proszę plus podpis jak profesjonalny malarz :D

      Usuń
    4. Haha, tego się nie spodziewałem. Sympatyczny ryjek ma ta biedronka ;]

      Usuń
    5. mówisz masz! uśmiechnąłeś się prawda?;>

      Usuń
    6. Na chwilę tak;p To nie prawda, że ludzie z depresją się nie uśmiechają, bo często śmiech jest impulsywny, raczej na dłuższą metę wszystko jest szare, a mnie po prostu ta samotność przytłacza. Ale dzięki, urocza była.. a raczej jest :)

      Usuń
    7. bo to wypasiona jest biedronka,zauważ:D
      och wiem,ale ja po prostu chciałam taką małą biedronką choć na chwilę poprawić Ci humor;)

      Usuń
    8. Zauważyłem, zapisałem na dysku :D
      No i poprawiłaś na chwilę humor, wiec dzięki ;)

      Usuń
    9. moja biedronka została doceniona łał:D
      nie ma za co,proszę bardzo;)

      Usuń
    10. To jakoś nikt przedtem nie doceniał twojej biedronki?;p

      Usuń
    11. nie,bo biedronka dziś została powołana na kartkę:P

      Usuń
    12. To pośrednio byłem przyczyną, że się narodziła^^

      Usuń
    13. tak jakby właśnie tak:D

      Usuń
    14. Nadal nie straciłem umiejętności tworzenia słowami^^
      A teraz kolejna walka, aby ze strachu nie dostać zawału, czyli nadchodzi burza;/

      Usuń
    15. wiem wiem, nadchodzi. też ją słyszę. a fuj! nie lubię burz.

      Usuń
    16. Ja tam się panicznie boję ;]

      Usuń
    17. a ja nie;] mi tam nie przeszkadzają,póki nie wywołują jakichś kataklizmów.. tak jak np. teraz na Mazurach..łódzkie póki co jest w miarę bezpieczne widać. szczęście?:P

      Usuń
    18. To ja mam dużo niebezpiecznych wspomnień, łącznie siedząc w domu, więc ja raczej do szczęścia to nie dopisuje;p

      Usuń
    19. aż tak? musisz znaleźć taką dziewczynę,która z Ciebie zły czar zdejmie:D

      Usuń
    20. Jakbym miał wyliczać to dwa razy blisko domu uderzyło, a mój domek jest malutki licząc dookoła inne budynki;p No i pamiętna burza w Łodzi, dwa razy ktoś celował z góry i był dość blisko.
      A co do kobiet to ja najpierw muszę znaleźć kobietę, która będzie mnie chciała, bo jednak z tym mam problemy ;D

      Usuń
    21. nie chciałabym,aby mój domek był celem jakiegoś pioruna:D
      aż taki podły jesteś?:D

      Usuń
    22. Raczej odwrotnie, chyba zbyt dobry;p Chociaż nie znam przyczyny, ponieważ nawet tego kobieta nie jest wstanie odkryć, bo nie przeznacza chociaż chwili na poznanie. Chyba wyglądem fizycznym odtrącam kobiety;p Innego wytłumaczenia nie jestem wstanie podać;p

      Usuń
    23. to czemu ja nikogo nie mam..:D

      Usuń
    24. A bo ja wiem?;p Jesteś zbyt ładna, brzydka (nie wiem, nie widziałem, więc każda możliwość jest dostępna;p), masz zbyt trudny charakter, bądź faceci uważają, że to za wysokie progi;p

      Usuń
    25. dobrze,że nie jestem za głupia chociaż.

      Usuń
    26. No to mogę odrzucić zdecydowanie, bo to dzięki rozmowie da się wywnioskować;p No ale precyzyjnej przyczyny ci nie zdradzę, bo z samym sobą mam problemy;p

      Usuń
    27. oj tam,nie będę się rozczulać nad sobą:D teraz czas na studia:D znaczy..wakacje jeszcze;)

      Usuń
    28. To już kompletnie zapomnisz o randkowaniu :D

      Usuń
    29. Oj nie straszę ciebie, raczej wyciągam powszechne wnioski;p No chyba, że zaczniesz się zabawiać w bohaterów Chirurgów, wtedy będziesz miała przygody^^

      Usuń
    30. no bez przesady, może nie będzie tak źle;)

      Usuń
    31. może jakąś randkę się zaliczy raz na jakiś czas:D

      Usuń
    32. I to jest to co określasz tym złym?;p

      Usuń
  2. w sumie to ja się dziś czuję podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A może lepiej wypowiedzieć, wykrzyczeć swoją nienawiść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałbym chyba z ckmu pociągnąć, aby cos mi przeszło. Już same słowa nie wystarczą, aby nienawisć uszła.

      Usuń
    2. Czasami też bym tak chciała, użyć jakąś broń. Aż tak wielka ta nienawiść?

      Usuń
    3. Niestety tak. I niestety większosć moich ofiar byłyby osoby szczęśliwe ;]

      Usuń
    4. Ojoj, aż strach się bać :)

      Usuń
    5. Tak już mam, że jeśli ja nie mam szczęścia to inni również nie powinni mieć ;]

      Usuń
    6. To takie troszkę egoistyczne podejście, nie uważasz? :)

      Usuń
    7. I bardzo dobrze. W tym wypadku chcę być egoistą.

      Usuń
    8. Zawsze warto walczyć o swoje szczęście. Ja jednak zawsze staram się patrzeć na innych. Czasem niestety bywało to kosztem samej siebie.

      Usuń
    9. No ja na ogół jestem daleko od egoisty, ale jesli chodzi o sprawy miłosne coraz bardziej uważam, że większosć ludzi nie zasługuje na miłość bardziej ode mnie. Ot taka mroczna myśl.

      Usuń
    10. Niektórzy zasługują bardziej, inni mniej, tak sądzę (może błędnie). Tylko - czy nam to oceniać? To zawsze będzie subiektywna opinia.

      Usuń