piątek, 13 lipca 2012

Nadchodzi ciemność...!

Po bólach rodzenia, po jękach niesprzyjającego losu, po zgubionych puzzlach tworzenia mogę finalnie ogłosić, że jeden milowy krok został poczyniony! Formalnie książka została nareszcie napisana i zredagowana. Nie jest to na pewno dzieło wybitne i sam jestem wstanie wskazać słabsze momenty, ale po tych miesiącach wojny natchnienia i nieszczęścia rozstrzygnięcie w końcu uśmiechnęło się na jasną stronę mocy. Brakuje może ostatniego szlifu w postaci drobnych poprawek wyglądu jak właściwy format, rodzaj i wielkość fontu. Takie oto drobnostki stanowiące jedynie niewielką cząstkę całości, więc mogę ogłosić zakończenie prac nad główną fabułą i strukturą książki.

Po krótkim upiększeniu, zabezpieczeniu i tym podobnych drobnostek złożę z nieśmiałych słów zaklęcie i puszczę dzieło (jakkolwiek by jakościowo nie stało) w obieg i będę oczekiwał na jakąkolwiek odpowiedź. Jeśli negatywną to po prostu mówi się trudno, lecz jeśli chociaż w drobince pyłu znajdzie się coś pozytywnego już będę usatysfakcjonowany. Więc trzymajcie kciuki, bo teraz najtrudniejsze zadanie czeka. Wydać swoją dziecinę!

20 komentarzy:

  1. Kciuki już trzymam ;) :) A te poprawki to chyba tylko czysta kosmetyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, tego określenia mi brakowało jak pisałem post! Tak już bywa jak człowiek zbytnio się ucieszy^^

      Usuń
    2. Często to stwierdzenie słyszę i bardzo mi się spodobało :) Dobrze, że się cieszysz :)

      Usuń
    3. Z czegoś muszę, chociaż ten weekend bardzo udany. Wpierw książka, potem beta testy gry. Cudo ;] Oby więcej takich dni.

      Usuń
  2. to niech Ci teraz dopisze szczęście! wysyłam je i jutro narysuję pieska na szczęście:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zobacz najpierw,a nie już dziękujesz:D

      Usuń
    2. Słodziak z niego;p Więc się nie pomyliłem, by podziękować zawczasu ;p

      Usuń
    3. no wiesz, starałam się:D

      Usuń
    4. Jak miło z twojej strony :D Skąd taka uczynność?;p

      Usuń
    5. To ty działasz po Jasnej Stronie Mocy, taki ukryty z ciebie Jedi ;p

      Usuń
    6. niech Moc będzie z Tobą;P

      Usuń
    7. Mam nadzieję, że kiedyś zostanę Mistrzem Jedi :D

      Usuń
  3. trzymam kciuki najmocniej jak się da! ej to ja chce dziecinę miec pocztą przesłaną jako prezent urodzinowy :D da się? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy, w którym kierunku to pójdzie. Jeśli będę musiał samodzielnie to wydać to bezpłatną kopię dostaniesz jako jedna z pierwszych, znaczy szybko, jeśli ktoś jednak będzie chciał to wydać to pewnie jeszcze minie czas na ewentualne korekcje, więc będziesz zmuszona poczekać, bo dostaniesz "upgrade'owaną" książkę;p Ale możesz na coś w tym kierunku liczyć;p
      Się rozpisałem^^

      Usuń
    2. Do moich urodzin daleko, więc poczekam dzielnie :) Gdyby jednak udalo się wcześniej, to nie pogardziłabym :)))

      Usuń
    3. Myślałem, że spóźniony prezent na twoje poprzednie urodziny xD

      Usuń
  4. Ty wiesz, że ja te kciuki od dawna już trzymam za Ciebie i Twoją dziecinę :P

    OdpowiedzUsuń