poniedziałek, 4 czerwca 2012

Sztorm nadchodzi!

Sztorm pod postacią słów nadchodzi! Zwija się niczym ciemność w ludzkim umyśle. Dźwięki uciekającej konnicy zwiastują osobistą apokalipsę. Postronni ludzi drżą w zachwycie nad majestatem zbliżającej się kulminacji. Trwoga wypełnia przestrzeń międzykomórkową, a ścianki małych architektów dygoczą pod naporem wichrowego tchu natchnienia. Mroczny spektakl uwodzi rozebrane zmysły. Rozrywa je na strzępy i drwi z rzeczywistości. Tworzy nierealność ze śmiałych myśli. Sztorm nadchodzi!

Huragan wydarzeń spisanych na spiżowych pomnikach nadchodzi! Kotłujące się w bezkształtnej masie ból, cierpienie i halucynacje malują na marmurowej ścianie mozaikę jednej historii, a gęsta noc o burzowej monarchii wydaje się być idealnym tłem potworności. Jednak między wierszami ukryta jest nadzieja pod postacią raczkującej bestii. Wyładowania atmosferyczne będące wynikiem wielkiej wojny spisują echa wydarzeń w gwiazdozbiorze Bliźniąt. Huragan nadchodzi!

Sztorm nadchodzi! Chore przedstawienie z każdym kolejnym pociągnięciem pióra nabiera wyuzdanych rumieńców. Dzikość rozpędza drętwe członki obumarłego ciała i jak fala zburzonych emocji rozpościera w patosie skrzydła i unosi się ponad trującą mgłę marzeń. Śmierć i życie krzyżują swoje osądy w prastarej melodii, czekając na ostatni akapit, ostatnie zdanie i ostateczne słowo. Zostaliście ostrzeżeni. Sztorm nadchodzi!

---------
MK ukończony w przybliżeniu w 80-85%. Koniec końców przewidziany na trzeci-czwarty kwartał czerwca. Zbliża się premiera "osobistej apokalipsy", a to wyżej to po prostu rozładowanie zniecierpliwionych elektronów buszujących w mojej głowie.

34 komentarze:

  1. Ja się sztormu nie boję, ale dzięki za ostrzeżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej ma być pozytywny sztorm ;p

      Usuń
    2. Sztorm jednak kojarzy się z czymś niszczącym. Ale jeżeli pozytywny, to wspaniale:)

      Usuń
    3. Hmm... sztorm jako analogia do mojej książki, bo nikt, nawet ja nie wiem jak to się wszystko skończy. Wielki sukces czy wielka klapa ;D

      Usuń
    4. Hm... wielka niewiadoma? ;)

      Usuń
    5. Życzę Ci powodzenia i czekam na wielki sukces :)

      Usuń
    6. Niby się nie dziękuję, ale ja jestem buntownikiem po stokroć i dziękuję :)

      Usuń
    7. Ja tam przesądna nie jestem i też zawsze dziękuję :)

      Usuń
    8. I słusznie! Brzmi to lepiej, bardziej pozytywnie;p Ja zawsze też przechodzę pod drabiną, pod słupem i jakoś nadal żyje;p

      Usuń
    9. Przede wszystkim to niekulturalnie nie dziękować ;)

      Pod słupami też nie można? Kurde, nie wiedziałam:) Nawet czarny kot mnie nie przeraża :)

      Usuń
    10. Dokładnie, z tego samego założenia też wychodzę ;)

      Oj wiele bzdur krąży po świecie;p

      Usuń
    11. Powiem Ci, że niektóre przesądy to mnie śmieszą. To samo jest na przykład u dziewczyn z kolorem bielizny na maturę, etc. Czy to może nam pomóc w zdaniu? Ciekawa autosugestia :)

      Usuń
    12. Też mnie śmiech ogarnia na temat przesądów zwłaszcza jak człowiek autentycznie w nie wierzy ;]

      Usuń
    13. Ale sporo jest takich osób, które wierzą w przesądy. I tym sobie wiele rzeczy tłumaczy.

      Usuń
    14. Niestety. Jak ktoś ma zwiększone prawdopodobieństwo pecha w życiu to żadne zapobieganie mu nie pomoże ;]

      Usuń
  2. uu. jaki wstęp! jaka zapowiedź - jeszcze zwiastun w telewizji by się przydał:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, na to już mnie nie stać xD

      Usuń
    2. ej,szkoda! chciałabym to zobaczyć:D

      Usuń
    3. Też chciałbym to zobaczyć. Miałbym sobie 5 minut;p

      Usuń
    4. zdobędziesz sławę i będą się prosić o możliwość nakręcenia zwiastunu:D

      Usuń
    5. Nigdy nie widziałem w telewizji zwiastuna do książki;p

      Usuń
    6. ale mógłbyś być pierwszy,albo zwiastun do filmu na podstawie Twojej książki;P

      Usuń
    7. Ekranizacja też mi się marzy, więc kto wie^^

      Usuń
    8. a więc czekam niecierpliwie:D

      Usuń
    9. Również czekam niecierpliwie :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję,że pozytywny :)

      Usuń
    2. Tego nie wiem, ale liczę na taki efekt ;]

      Usuń
    3. ja prawdę mówiąc też :)

      Usuń
    4. Ale tego nie wiesz czy też liczysz na pozytywne zaskoczenie?:>

      Usuń
  4. a po sztormie.. cisza..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po sztormie mam nadzieję, że kolejny sztorm i tak przez kilkanaście minimum lat :D

      Usuń